«محمد» و دوراهي بهشت – پاستور

به تخصصي ترين مرجع گردشگري خوش آمديد

«محمد» و دوراهي بهشت – پاستور

مدت زمان طولاني است كه محل برگزاري انتخابات رياست جمهوري 1400 آماده شده است. به طور فزاينده اي روشن مي شود كه كدام شخصيت و كدام شخصيت سياسي به دنبال چه موقعيت و موقعيتي است و چه احتمال رسيدن به آن را دارد. با اين حال ، در حال حاضر ، همه در تلاشند تا …

«محمد» و دوراهي بهشت – پاستور https://majale-rooz.ir/2021/01/محمد-و-دوراهي-بهشت-پاستور/ مجله روز Fri, 15 Jan 2021 02:42:36 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/01/محمد-و-دوراهي-بهشت-پاستور/ مدت زمان طولاني است كه محل برگزاري انتخابات رياست جمهوري 1400 آماده شده است. به طور فزاينده اي روشن مي شود كه كدام شخصيت و كدام شخصيت سياسي به دنبال چه موقعيت و موقعيتي است و چه احتمال رسيدن به آن را دارد. با اين حال ، در حال حاضر ، همه در تلاشند تا …

مدت زمان طولاني است كه محل برگزاري انتخابات رياست جمهوري 1400 آماده شده است. به طور فزاينده اي روشن مي شود كه كدام شخصيت و كدام شخصيت سياسي به دنبال چه موقعيت و موقعيتي است و چه احتمال رسيدن به آن را دارد. با اين حال ، در حال حاضر ، همه در تلاشند تا به خواسته هاي خود برسند و سعيد محمد نيز در آن مسير حركت مي كند.

به گزارش مجله روز ، اين روزنامه اعتماد كردن وي با اين مقدمه نوشت: “در ابتدا گمانه زني هايي در مورد سعيد محمد كه مي خواست” كشيش “شود وجود داشت. با اين حال ، در همان زمان ، برخي منابع رسانه اي از بازي پيچيده او صحبت كردند محمد قصد داشت از فضاي انتخابات رياست جمهوري استفاده كند تا به عنوان گزينه اي براي شهردار پايتخت آماده شود و به “بهشت” برسد. هر چه بود ، اكنون ، به دلايل صريح تر ، او در اين راه گام برمي دارد. و تلاش مي كند تا به شهرداري تهران برسد. البته ، شهرداري تهران خود مي تواند مقدمه اي براي رياست جمهوري باشد. در اين ميان ، اختلاف نظرها و بدبيني هاي زيادي در جريان اصولگرايي وجود دارد و اين جريان با تصميمات جديد روبرو است و هر روز اتفاقاتي رخ مي دهد كه مي تواند همه برنامه هاي او را تغيير دهد. شايد به همين دليل است كه سعيد محمد از قبل برنامه هايي براي بهشت ​​زده است ، اما مشخص نيست كه سال آينده چه اتفاقي خواهد افتاد و او مي تواند اين خواسته را عملي كند يا نه.

چند ماه پيش ، نام سعيد محمد فقط در محافل خصوصي مطرح شد و تعداد كمي از مطبوعات و رسانه ها در مورد فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا نوشتند. او خودش نمي خواست در رسانه ها ديده شود. اما كم كم با حاكميت فضاي انتخاباتي بر حوزه سياست ايران و در ميان چهره هاي سياسي ، او همچنين جلوي صحنه و جلوي دوربين ها ظاهر شد. همانطور كه در پشت صحنه و رايزني هاي جريان اصولگرا فعاليت بيشتري كرد. در تاريخ 30 دسامبر 1999 ، حميدرضا ترقي به اعتماد گفت سعيد محمد براي جلب توجه وي با احزاب اصولگرا رايزني مي كند. سeriesالهايي كه نشان مي داد براي كشيش افزايش يافته است. تا همين اواخر تصور مي شد كه او مي تواند رقيب محمد باقر قاليباف در انتخابات رياست جمهوري باشد. اما به نظر مي رسد كه سعيد محمد مسير خود را تغيير داده و راهي را كه “اعتماد” در گزارش خود در تاريخ 30 نوامبر 1999 ذكر كرده بود ، طي كرد.

چند روز پيش ، عباس سليمي به مجله روز گفت: “من نمي دانم شخصي كه شما از او نام برديد (سعيد محمد) كانديداي رياست جمهوري است يا خير ، زيرا كساني هستند كه مي گويند او آماده مي شود شهردار تهران شود. “زيرا در انتخابات بعدي ، ما انتخابات شوراها را نيز خواهيم داشت.” سخنان سليمي نشان داد كه سعيد محمد احتمالاً به ساختمان “بهشت” مي رفت ، به ويژه اكنون كه جهت نظرات وي در مورد شهرداري تهران تقويت مي شود. به گزارش پايگاه خبري تهران نامه ، سعيد محمد در يك سخنراني از رويكرد فني و منطقي شهرداري نسبت به مسائل شهري تمجيد كرد ، در حالي كه اصولاً همكاران وي انتقاد زيادي نسبت به شهردار دارند كه از طرف سعيد محمد اما گفت: “احساس اين است كه ديگر جايي براي همكاري وجود ندارد و او نگران است كه اگر پشتيباني نشود ، فضاي شهرنشيني ، ازدحام ، هولوگرام و مسائلي كه براي شلاق زدن استفاده مي كردم در تهران و اكنون حل شده است ، دوباره حل خواهد شد. ” “خلق كردن”.

اظهارات سعيد محمد همچنين گمانه زني در مورد برنامه وي براي شهرداري تهران را تقويت مي كند. با اين حال ، اين تصميم قطعي به نظر نمي رسد. اين عدم اطمينان ممكن است به دليل عدم اطمينان جريان بنيادگرا باشد. زيرا آنها اختلافات جدي دارند و هنوز در مورد انتخابات 1400 تصميمي نگرفته اند.

جريان مخالفان وي ، يعني تثبيت كننده ها ، نيز با درگذشت آيت الله مصباح يزدي درگيري بزرگي را متحمل شده اند ، اگرچه آنها مي گويند در برنامه هاي سياسي وي هيچ وقفه اي وجود نخواهد داشت ، اما اين طور نيست. . ديروز قاسم روانبخش گفت: “روال كار سياسي جبهه با قانون اساسي كه پس از درگذشت آيت الله مصباح داريم آسيب نمي بيند.” آيت الله مصباح پايان نمي يابد ، و افكار و كتابهاي او و دانش آموزان و نوه هاي او به راه خود ادامه خواهند داد و ما در انتخابات نيز به همين روش پيش خواهيم رفت. “” با اين حال ، برخي مي گويند با غيبت مصباح يزدي ، ثبات مي تواند تقسيم شود. از درون و ممكن است نتواند نقش اصلي را در انتخابات بعدي بازي كند. “

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.