تعداد مصدومان حريق گمرك اسلام قلعه مشخص نيست/اعلام نيازسركنسولي كابل براي اطفاءحريق هوايي

سخنگوي سازمان اورژانس كشور با اشاره به اينكه در گمرك اسلام قلعه در افغانستان آتش سوزي رخ داده است ، گفت: در حال حاضر تعداد مجروحان مشخص نيست اما برنامه ها براي انتقال زخمي ها در دستور كار است. مجتبي خالدي در مصاحبه با مجله روز ، وي در همين رابطه اظهار داشت: در مرز …

تعداد مصدومان حريق گمرك اسلام قلعه مشخص نيست/اعلام نيازسركنسولي كابل براي اطفاءحريق هوايي https://majale-rooz.ir/2021/02/تعداد-مصدومان-حريق-گمرك-اسلام-قلعه-مشخ/ مجله روز Sat, 13 Feb 2021 15:42:27 0000 حوادث https://majale-rooz.ir/2021/02/تعداد-مصدومان-حريق-گمرك-اسلام-قلعه-مشخ/ سخنگوي سازمان اورژانس كشور با اشاره به اينكه در گمرك اسلام قلعه در افغانستان آتش سوزي رخ داده است ، گفت: در حال حاضر تعداد مجروحان مشخص نيست اما برنامه ها براي انتقال زخمي ها در دستور كار است. مجتبي خالدي در مصاحبه با مجله روز ، وي در همين رابطه اظهار داشت: در مرز …

سخنگوي سازمان اورژانس كشور با اشاره به اينكه در گمرك اسلام قلعه در افغانستان آتش سوزي رخ داده است ، گفت: در حال حاضر تعداد مجروحان مشخص نيست اما برنامه ها براي انتقال زخمي ها در دستور كار است.

مجتبي خالدي در مصاحبه با مجله روز ، وي در همين رابطه اظهار داشت: در مرز دوغارون در اسلام ، قلعه افغانستان كه با ايران مشترك است ، تعداد آتش سوزي ها متفاوت است ، اما گفته مي شود بين 4 تا 4 كاميون است.

وي ادامه داد: آنچه مشخص است اين است كه احتمالاً تعداد مجروحان زياد است ، بنابراين ما كارهايي انجام داديم. در حال حاضر شش آمبولانس در تايباد كه نقطه صفر مرزي است پارك شده است. ما 2 آمبولانس و دو اتوبوس از شهرهاي همسايه در تايباد ، و يك فروند بالگرد گناباد با متخصصان فوريت هاي پزشكي و پرستاران اورژانس و تجهيزات لازم به تايباد ارسال شده است.

وي افزود: بيمارستان 16 تختخوابي تايباد 100٪ در حالت تعليق است و از طرف ديگر حيدريه ، تربت جام ، گناباد ، مشهد و مركز عمليات وزارت بهداشت تهران در انتظار صبر هستند.

سخنگوي سازمان اورژانس كشور گفت: تاكنون سه افغان مجروح در اين حادثه به كشور ما بازگشتند و تحت مداوا هستند ، بيمارستان صحرايي مشهد نيز آماده اعزام نيرو است. اولين اولويتي كه هم اكنون از سركنسولگري هاي هرات و كابل با آن در ارتباط هستيم ، در نظر گرفتن تعداد بيشتري آتش نشان و بيشتر آتش نشانان هوايي است.

وي ادامه داد: در حال حاضر تعداد مصدومان مشخص نيست اما برنامه هاي انتقال مصدومان در دستور كار است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.