كشت تابستانه خوزستان، در انتظار تصميم مديريت بحران

به تخصصي ترين مرجع گردشگري خوش آمديد

كشت تابستانه خوزستان، در انتظار تصميم مديريت بحران

مجله ايراني / خوزستان معاون اصلاحات توليدات گياهي سازمان جهاد كشاورزي خوزستان با اشاره به تصميم گيري براي صيفي كاري خوزستان گفت: جهاد الگوي آب در الگوي كشاورزي مناسب با شرايط موجود و دفع و تصويب ستاد مديريت بحران در هر يك حوضه آب سازمان هاي كشاورزي به خوزستان گزارش مي شوند و در صورت …

كشت تابستانه خوزستان، در انتظار تصميم مديريت بحران https://majalehirani.ir/2021/كشت-تابستانه-خوزستان،-در-انتظار-تصميم/ مجله ايراني Mon, 17 May 2021 02:12:50 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/كشت-تابستانه-خوزستان،-در-انتظار-تصميم/ مجله ايراني / خوزستان معاون اصلاحات توليدات گياهي سازمان جهاد كشاورزي خوزستان با اشاره به تصميم گيري براي صيفي كاري خوزستان گفت: جهاد الگوي آب در الگوي كشاورزي مناسب با شرايط موجود و دفع و تصويب ستاد مديريت بحران در هر يك حوضه آب سازمان هاي كشاورزي به خوزستان گزارش مي شوند و در صورت …

مجله ايراني / خوزستان معاون اصلاحات توليدات گياهي سازمان جهاد كشاورزي خوزستان با اشاره به تصميم گيري براي صيفي كاري خوزستان گفت: جهاد الگوي آب در الگوي كشاورزي مناسب با شرايط موجود و دفع و تصويب ستاد مديريت بحران در هر يك حوضه آب سازمان هاي كشاورزي به خوزستان گزارش مي شوند و در صورت تصويب ، استانداران و سازمان ها و ادارات و اتحاديه هاي كارگري مرتبط.

تورج نوروزي گفت: گزارش سازمان آب و برق استان خوزستان بر اساس كمبود قابل توجه منابع آبي پشت سدها است. اين موضوع در جلسات متعدد ستاد مديريت بحران به رياست فرماندار و معاون فرماندار و با حضور ادارات و دستگاههاي ذيربط از جمله سازمان آب و برق و اتحاديه هاي كارگري مطرح شده است.

به گزارش مجله ايراني ، وي با اشاره به تصميم گيري در مورد محصولات صيفي در خوزستان ، اظهار داشت: “جهاد كشاورزي منابع آب در اختيار و تصويب الگوي كشاورزي و ستاد مديريت بحران براساس وضعيت موجود ، با توجه به ميزان اعلام شده منابع آب آن توسط سازمان به مديريت بحران استان خوزستان در هر حوضه آب ارسال شده است و در صورت تصويب ، به فرمانداران و سازمانها و ادارات و ادارات و اتحاديه هاي كارگري مربوط گزارش مي شود.

معاون اصلاحات توليدات گياهي سازمان جهاد كشاورزي خوزستان كه در يك برنامه تلويزيوني صحبت كرد ، گفت: “با در نظر گرفتن مشكلات منابع آب و كمبود آب ، ما به كشاورزان بهره وري بهتر از منابع آب و مزارع بيشتر را مي دهيم. جهاد مديريت كشاورزي و توليد بيشتر را پيشنهاد مي كند. ” و از روشهاي نوين آبياري تحت فشار استفاده كنيد تا ميزان مصرف آب در هكتار كاهش يابد و بتوانيد كشاورزي بيشتري انجام دهيد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.