شفافيت در برنامه زمينه‌ساز انتخاب افراد اصلح براي مديريت شهري – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

حجت الاسلام محمدرضا محمدي در گفتگو گفتن وي به آنلاين گفت: “اين برنامه يك نقشه راه است كه يك نامزد مي خواهد پس از ورود به مديريت شهر و روستا آن را اجرا كند و از اين نظر بسيار مهم است.” امام جمعه طبس اظهار داشت: اگر يك نامزد برنامه و عملكرد آينده خود را …

شفافيت در برنامه زمينه‌ساز انتخاب افراد اصلح براي مديريت شهري – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/05/شفافيت-در-برنامه-زمينه‌ساز-انتخاب-افر/ مجله روز Mon, 17 May 2021 04:55:09 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/05/شفافيت-در-برنامه-زمينه‌ساز-انتخاب-افر/ حجت الاسلام محمدرضا محمدي در گفتگو گفتن وي به آنلاين گفت: “اين برنامه يك نقشه راه است كه يك نامزد مي خواهد پس از ورود به مديريت شهر و روستا آن را اجرا كند و از اين نظر بسيار مهم است.” امام جمعه طبس اظهار داشت: اگر يك نامزد برنامه و عملكرد آينده خود را …

حجت الاسلام محمدرضا محمدي در گفتگو گفتن وي به آنلاين گفت: “اين برنامه يك نقشه راه است كه يك نامزد مي خواهد پس از ورود به مديريت شهر و روستا آن را اجرا كند و از اين نظر بسيار مهم است.”

امام جمعه طبس اظهار داشت: اگر يك نامزد برنامه و عملكرد آينده خود را به وضوح ارائه دهد ، مردم مي توانند امكان اجراي آن طرح و انطباق آن با واقعيت ها و نيازهاي موجود را ارزيابي كنند.

محمدي ادامه داد: وقتي مردم بفهمند كه يك نامزد با يك برنامه عملياتي و عملي وارد ميدان شده است ، مطمئناً با شجاعت بيشتري به پاي صندوق هاي رأي مي آيد و در عوض فردي شايسته و با وقار را انتخاب مي كند.

وي با بيان اينكه مطمئناً ، نامزدها در انتخابات شوراياري و شهرداري بايد هنگام ارائه برنامه هاي خود از شعارهاي دروغين به شدت خودداري كنند ، افزود: “اگر نامزدها برنامه هاي شفاف ارائه دهند و مردم به مطالعه برسند كه اين برنامه جامعه مطابقت ندارد نامزدهاي سوال و قدرت مديريتي آن زير سوال مي رود.

امام طبس روز جمعه در مورد اقدام شوراهاي شهر و شهر فعال در زمينه شفاف سازي كاركردها و برنامه ها اظهار داشت: در اين راستا نمي توان به طور مساوي اعضاي شوراي شهر و شهر قضاوت كرد. تمام مناطق جنوبي خراسان .

محمدي گفت: برخي از شوراهاي شهر و شهر تمام تلاش خود را به كار گرفتند و پروژه هاي قابل قبولي را به اجرا درآوردند و اگر كمك هاي مالي و اعتباري بيشتري از دولت بود ، آنها بيش از اين خدمت مي كردند.

وي گفت: “من اين واقعيت را قبول ندارم كه برخي مي گويند همه شوراها به ويژه در زمينه مالي كار شفافي ندارند و به عبارت ديگر آنها فقط به منافع و جيب خود اهميت مي دادند ، زيرا اين امر در مورد همه افراد صدق نمي كند و فقط شامل چند نفر مي شود.

امام جمعه طبس يادآور شد: اگر مي خواهيم افرادي در زمينه مديريت شهري باشيم كه بيش از منافع شخصي به دنبال منافع شهر و مردم باشند ، بايد به نامزدهاي با قدرت بالا و شفافيت در برنامه و اقدام رأي دهيم. .

لازم به ذكر است كه خبرگزاري آنلاين با همكاري جنبش مال ما اين چالش شفافيت براي نامزدهاي شوراي شهر را راه اندازي كرده است و با اجراي اين چالش ، رأي دهندگان مي توانند در مورد انتخاب اعضاي شوراي شهر بهتر مطلع شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.