انواع شيرآلات ساختماني از نظر عملكرد و ساختار داخلي

به تخصصي ترين مرجع گردشگري خوش آمديد

انواع شيرآلات ساختماني از نظر عملكرد و ساختار داخلي

ما يك راه حل ويژه براي كساني داريم كه تمايل دارند از دستگاه تصفيه آب خانگي در زير سينك استفاده نمايند و هم نمي خواهند زيبايي محيط آشپزخانه شان خدشه دار شود. اما در سايت چارسو نه تنها ميتوانيد انواع مدل شيرآلات را بررسي كنيد، بلكه دستتان براي انتخاب برند هم باز است. نه تنها …

انواع شيرآلات ساختماني از نظر عملكرد و ساختار داخلي https://majale-rooz.ir/2021/05/انواع-شيرآلات-ساختماني-از-نظر-عملكرد-و/ مجله روز Wed, 19 May 2021 11:12:20 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/?p=7007 ما يك راه حل ويژه براي كساني داريم كه تمايل دارند از دستگاه تصفيه آب خانگي در زير سينك استفاده نمايند و هم نمي خواهند زيبايي محيط آشپزخانه شان خدشه دار شود. اما در سايت چارسو نه تنها ميتوانيد انواع مدل شيرآلات را بررسي كنيد، بلكه دستتان براي انتخاب برند هم باز است. نه تنها …

ما يك راه حل ويژه براي كساني داريم كه تمايل دارند از دستگاه تصفيه آب خانگي در زير سينك استفاده نمايند و هم نمي خواهند زيبايي محيط آشپزخانه شان خدشه دار شود. اما در سايت چارسو نه تنها ميتوانيد انواع مدل شيرآلات را بررسي كنيد، بلكه دستتان براي انتخاب برند هم باز است. نه تنها درايران، بلكه در هيچ كشور ديگري ناخالصي هاي محلول در آب مثل سختي و سنگيني آب، املاح حل شده و … در گذشته كار اصلي شيرآلات، تنها توزيع آب بود اما حالا اين ابزارآلات ميتوانند زيبايي يك خانه را دگرگون كنند، پس بايد شيرآلات بهداشتي را جزو مهمترين اجزاء يك ساختمان بدانيم. به دليل سنگين بودن آب مورد استفاده در ايران و بالا بودن درصد رسوبات آب، احتمال نياز به تعويض كارتريج و مغزي هاي شير ظرفشويي بسيار بالا خواهد بود. گروههاي “خدمات”، “شيشه” و “نقاشي ساختمان” نيز به ترتيب با 35.2، 43.4 و 53.5 درصد افزايش، كمترين تورم سالانه را به خود اختصاص دادهاند. انواع شير ظرفشويي ساخته شده در طرح هاي متنوع و جنس هاي مخصوص همچون برنج، استيل و ساير فلزات سبك و ضد زنگ هستند كه حتي در استفاده طولاني مدت نيز برق و زيبايي خود را از دست نمي دهند.

شير ظرفشويي هاي كلاسيك و قديمي را كه داراي دو فلكه مجزا براي آب سرد و گرم بودند را خيلي وقت است كه ديگر در ملاء عام نمي بينيم. از آب جدا نمي شوند چرا كه هزينه جداسازي ناخالصي هاي محلول در آب بسيار بالاست. ويژگي منحصر به فرد اين نوع از شيرآلات، استفاده كاربردي و مديريت فضاي آشپزخانه و خصوصا سينك ظرفشويي است. شير سينك تصفيه دار راشل راسان از نمونه هاي مدرن شير سينك هاي امروزي الهام گرفته است. شركت «شيرهاي ساختماني و صنعتي ايران» توليدكننده برند KWC تحت ليسانس شركت KWC سوئيس جزو معدود شركتهايي است كه به صورت شبانهروزي و در چند شيفت كاري در حال توليد است و سهم بالايي از بازار را به خودش اختصاص داده است. استفاده از آب تصفيه خانگي براي ارتقاي سطح سلامتي خانواده و بالابردن كيفيت آب آشاميدني در بيشتر كشورهاي پيشرفته با استقبال خوبي مواجه شده است. با توجه به اينكه حجم زيادي از آب شهري صرف مصارف غير آشاميدني (مثل شستشوي لباس، استحمام، شستشوي ظروف ، آبياري گلدان ها و باغچه ها و …) مي شود لذا عاقلانه نيست كه تمام آب مصرفي شهري با هزينه هاي هنگفت تصفيه كامل شود و ناخالصي هاي حل شده در آن حذف شود.

مطلب مشابه:

مايع ريز اتوماتيك

اين مدل از شير سينك هاي تصفيه دار راسان، با الهام از طراحي كلاسيك و خاص دنباله اي از سري شيرآلات اليزه راسان مي باشد. شيرهاي اهرمي به مراتب از لحاظ راحتي در استفاده و بهداشت از مدل هاي فلكه اي گزينه هاي مناسب تري هستند. البته بعضي كارشناسان توصيه مي كنند كه بهتر است در خانه هايي كه فشار آب كمي دارند از شيرهاي كلاسيك دو فلكه اي استفاده شود و قيد مدلهاي اهرمي زده شود. اگر در خانه دستگاه تصفيه آب داريد يا در فكر خريد آن هستيد بد نيست بدانيد كه معمولا شيرهاي جداگانه اي براي دستگاه هاي تصفيه در نظر گرفته مي شود و در گوشه اي از سينك نصب مي شود. ما در شركت بازرگاني گلزار اتصال از سال ۱۳۸۹ با بكارگيري نيروهاي انساني خلاق، مجرب و توانمند كه سرمايه اصلي اين مجموعه مي باشد، فعاليت هاي خود را آغاز كرديم.مجموعه اي بي نظير از توليد كنندگان مطرح اروپايي و برندهاي تراز اول اروپا در زمينه ي شيرآلات ساختماني شامل شير روشويي ، شير حمام ، شير ظرفشويي ، شير توالت ، دوش حمام و در زمينه ديگر محصولات بهداشتي ساختمان شامل توالت فرنگي ، وال هنگ ، توالت يورينال ، كاسه روشويي و فلاش تانك را گردآوري نموده است.

با بدنه كرومي و علم شاوري به شما اين امكان را مي دهد كه تمام زواياي پيدا و پنهان سينك را تحت سلطه خود درآوريد. خريد شير ظرفشويي از يك برند معتبر مي تواند خيال شما را از بابت تعويض و موجودي لوازم يدكي راحت خواهد كرد. مدلهاي جديدي از شير ظرفشويي به بازار آمده است كه به نام شير دو منظوره مشهور هستند. اين شير ظرفشويي داراي كيفيت و دوام بالايي است و تا سالها بدون هيچ مشكلي مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين مقاله شما را در رفع چكه كردن شير ظرفشويي راهنمايي مي كنيم. به ياد داشته باشيد كه رنگ سفيد در شيرآلات معمولا به دليل شيوه خاص آن كه شبيه به رنگ كردن خودرو است ميتواند جلوهاي خاص به محل سكونت شما ببخشد. همچنين، خروج آب از اين نوع شيرهاي ظرفشويي بسيار منعطف، قابل چرخش و تغيير است كه حداكثر راحتي را براي مصرف كننده فراهم مي سازد. كاربري اصلي شير ظرفشويي انتقال آب سرد و گرم براي شستن ظروف و مواد غذايي است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.