امنيت رژيم صهيونيستي با شكستي بي پايان مواجه شده است

به تخصصي ترين مرجع گردشگري خوش آمديد

امنيت رژيم صهيونيستي با شكستي بي پايان مواجه شده است

با توجه به پايگاه داده مجله روز ، سرلشكر حسين سلامي ، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، در راهپيمايي مردم تهران در ميدان امام حسين (ع) در حمايت از ملت فلسطين گفت: و به همه مظلومين اما مقاوم و شجاع فلسطين. وي افزود: در ايران ، از ميدان امام حسين ، از قلب …

امنيت رژيم صهيونيستي با شكستي بي پايان مواجه شده است https://majale-rooz.ir/2021/05/امنيت-رژيم-صهيونيستي-با-شكستي-بي-پايان/ مجله روز Wed, 19 May 2021 17:12:27 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/05/امنيت-رژيم-صهيونيستي-با-شكستي-بي-پايان/ با توجه به پايگاه داده مجله روز ، سرلشكر حسين سلامي ، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، در راهپيمايي مردم تهران در ميدان امام حسين (ع) در حمايت از ملت فلسطين گفت: و به همه مظلومين اما مقاوم و شجاع فلسطين. وي افزود: در ايران ، از ميدان امام حسين ، از قلب …

با توجه به پايگاه داده مجله روز ،

سرلشكر حسين سلامي ، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، در راهپيمايي مردم تهران در ميدان امام حسين (ع) در حمايت از ملت فلسطين گفت: و به همه مظلومين اما مقاوم و شجاع فلسطين.

وي افزود: در ايران ، از ميدان امام حسين ، از قلب ايران ، به شما مردم فلسطين اعلام مي كنم كه قلب ما با شما است و امروز همه ما فلسطيني هستيم و براي پيروزي شما دستهايمان در بهشت ​​بلند است “

فرمانده كل سپاه گفت: “وقتي موشك هاي قاسم را به قلب رژيم صهيونيستي مي كوبيد ، ما با شما هستيم و اين يك پيمان ابدي و دائمي است.”

وي گفت: “رژيم صهيونيستي تصور مي كرد از مرز تهديدات عبور كرده و آسيب ناپذير شده و نتيجه فلسطين فراموش شده است و تصور مي كرد كه مي تواند فلسطين را به عنوان پايه رژيم صهيونيستي قرار دهد.”

سردار سلامي افزود: دو سال است كه آنها در كشورها مداخله كرده و براي صنعت هسته اي ما مشكلاتي ايجاد كرده اند و تصور مي كردند به سيستم امنيت ملي رژيم صهيونيستي لطمه اي وارد نمي شود اما ناگهان صحنه تغيير كرد كشتي هاي آنها مورد حمله قرار گرفته اند طي سه ماه گذشته

وي خاطرنشان كرد: پس از كارشكني در نطنز ، كارخانه موشك سازي آن منهدم شد و پالايشگاه حيفا منفجر شد و بزرگترين مجموعه دفاعي به نام رافائل آتش گرفت و امنيت رژيم صهيونيستي شكست بي پايان را متحمل شد.

فرمانده كل سپاه گفت كه براي اولين بار در 60 سال گذشته ، هزاران موشك به سمت تل آويو شليك شد. وي گفت: بيش از دو سوم شهرهاي رژيم صهيونيستي از غزه مورد حمله موشك هاي فلسطيني قرار گرفتند و هيچ جاي امني براي صهيونيست ها باقي نماند.

وي گفت: تمام سيستم هاي دفاع موشكي رژيم اسرائيل نمي توانند عليه هزاران موشك فلسطيني كار كنند.

سردار سلامي با بيان اينكه اين اولين باري است كه همه صهيونيستها در پناهگاه هستند و اولين بار است كه خود را در دريايي از آتش مي بينند ، گفت: “همه نااميد و سر بريده شدند و روح مقاومت دوباره زنده شد.”

وي افزود: امروز مردم فرانسه ، آمريكا ، هلند و … كه از رژيم صهيونيستي حمايت مي كردند با اعتراض روبرو شده اند.

فرمانده كل سپاه با بيان اينكه زمين امروز تغيير مي كند و فلسطين با موشك مي جنگد و شب گذشته آنها 6 پايگاه هوايي را به آتش كشيدند ، افزود: اسرائيل سرش شكسته ، افسردگي و اعتماد به نفس خود را از دست داده است. اسرائيل فقط 5 دقيقه در برابر غزه مقاومت خواهد كرد. فلسطين فقط فلسطين نيست و همه ملت اسلامي هستند.

وي گفت: “شكست اسرائيل امروز نشانه شكست آمريكا است” ، اگر فلسطينيان به شهادت برسند ، گياهان مقاومت از بين مي روند. امروز ، فلسطين جهاني است و جغرافياي آن ديگر نوار غزه نيست. آمريكايي ها و اسرائيلي ها بين دو شكست قرار دارند: اگر به عقب برگردند ، شكست خورده اند و اگر خود را حفظ كنند ، دوباره شكست خورده اند.

سردار سلامي افزود: اگر به يمن نگاه كنيم ، شاهد پيروزي هاي خوبي هستيم. اين تصوير جايي است كه ايالات متحده مي خواهد فعاليت كند.

وي افزود ، “جان من و فرزندانم فداي مردم ايران شود و خداوند به شما رحمت كند ، شما افتخار شجاعت را داشته باشيد.” ملتي كه در برابر دشمنان خود سر تعظيم فرود نياورد و مي دانست خدا الهام قلب شماست. حسين (ع) در ميدان امام حسين (ع) بدن رژيم صهيونيستي را لرزاند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.