مبارزه با فساد با جديت دنبال مي‌شود

به تخصصي ترين مرجع گردشگري خوش آمديد

مبارزه با فساد با جديت دنبال مي‌شود

با توجه به پايگاه داده مجله روز ، حجت الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني اژه اي در نشست خبري تشريح برنامه هاي هفته قضايي كه هر سال از اول تا هفتم تيرماه برگزار مي شود ، دهه كرامت را تبريك گفت و افزود: آفريده شده است. وي گفت: ما به انتخاب مردم احترام مي گذاريم و …

مبارزه با فساد با جديت دنبال مي‌شود https://majale-rooz.ir/2021/06/مبارزه-با-فساد-با-جديت-دنبال-مي‌شود/ مجله روز Sun, 20 Jun 2021 09:29:20 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/06/مبارزه-با-فساد-با-جديت-دنبال-مي‌شود/ با توجه به پايگاه داده مجله روز ، حجت الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني اژه اي در نشست خبري تشريح برنامه هاي هفته قضايي كه هر سال از اول تا هفتم تيرماه برگزار مي شود ، دهه كرامت را تبريك گفت و افزود: آفريده شده است. وي گفت: ما به انتخاب مردم احترام مي گذاريم و …

با توجه به پايگاه داده مجله روز ،

حجت الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني اژه اي در نشست خبري تشريح برنامه هاي هفته قضايي كه هر سال از اول تا هفتم تيرماه برگزار مي شود ، دهه كرامت را تبريك گفت و افزود: آفريده شده است.

وي گفت: ما به انتخاب مردم احترام مي گذاريم و خدمت حجت الاسلام والمسلمين برجسته را تبريك مي گوييم.

حجت الاسلام محسني اژه اي افزود: اين حضور گرم و چشمگير مردم را در سراسر ملت و هواداران به ويژه مقام معظم رهبري تبريك مي گوييم.

هفته قوه قضاييه فرصتي براي نقد عملكرد است

معاون اول قوه قضاييه همچنين گفت: “هفته قوه قضاييه فرصتي براي نقد عملكرد يك ساله در اين مجموعه است.”

محسني اژه اي ، در يك نشست خبري با اصحاب رسانه در آستانه هفته قوه قضائيه ، افزود: “هر ساله ، در اين هفته ، برنامه هاي قوه قضاييه بررسي مي شود و همه از اين فرصت استفاده مي كنند و گزارش عملكرد سال گذشته خود در قوه قضائيه را مي دهند. ”

وي گفت: “نامگذاري آن به عنوان هفته قضايي فرصتي را براي نقد عملكرد دادگستري طي يك سال گذشته فراهم مي كند.”

آقاي محسني اژه اي اظهار داشت: نامگذاري يك هفته به عنوان قوه قضاييه فرصتي براي اقدام مناسب در اين قوه قضاييه است ضمن اينكه عملكرد بخشهاي مختلف دادگستري مورد انتقاد و ارزيابي رسانه ها و مردم قرار مي گيرد.

معاون اول قوه قضاييه گفت: سال گذشته همه چيز از نظر مسائل كرونا ويروس دشوار بود اما تلاش هاي خوبي در دادگستري براي حل مشكلات مردم انجام شد.

حمايت از حقوق افراد وظيفه قوه قضائيه است

معاون اول قوه قضاييه گفت: صيانت از حقوق مردم وظيفه قوه قضائيه است و ما با جديت پيگير مبارزه با فساد در سال 1400 هستيم.

محسني اژه اي در ادامه كنفرانس مطبوعاتي گفت: “سال 1400 براي دادگستري سال هاي گذشته متفاوت بود و به همان روشي كه انتخابات امسال با چهل سال گذشته متفاوت بود و مردم ماه ها قبل از رئيس محترم دادگستري ، آقاي ثبت نام و رأي دهيد.

وي گفت: “من شاهد بودم كه شما همچنين شاهد بوديد كه اقشار مختلف شخصاً يا به صورت بيانيه اي از آقاي رئيسي درخواست مي شد كه به عنوان يكي از نامزدهاي رياست جمهوري منصوب و ثبت شود. البته بخشي از وي بيشتر وقت خود را در دادگستري مي گذراندند ، و اين اقدامات براي جلوگيري از كوچكترين وقفه در دادگستري بود.

آقاي محسني اژه اي اظهار داشت: هماهنگي هايي انجام شد تا كوچكترين وقفه اي در كار ايجاد نشود و كوچكترين نقصي در اين زمينه وجود نداشته باشد و خدا را شكر با ارزيابي من در اين دو زمينه موفق بوديم و توانستيم براي جلوگيري از نقص

وي اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در موعد مقرر در مورد تعيين رئيس جديد قوه قضائيه تصميم خواهند گرفت و خدا را شكر مردم به آقاي رئيسي اعتماد كردند و وي را با رأي قابل توجه و دور از بقيه نامزدها انتخاب كردند.

معاون اول قوه قضاييه افزود: با انتخاب رئيس بعدي قوه قضائيه ، اين انتظار و انتظار از حق مردم براي انجام هرچه بهتر و بيشتر كارها با جديت دنبال مي شود و با توجه به اينكه در سال هاي 1998 و 1999 ، يكي از اولويت ها مبارزه با فساد در سال 1400 مبارزه با فساد به طور جدي دنبال شد.

ما از تقويم اسناد تحول پيشي گرفته ايم

معاون اول قوه قضاييه گفت: در بحث سند تحول قوه قضاييه از تقويم سند جلوتر هستيم.

محسني اژه اي در ادامه نشست خبري اضافه كرد: سند تحول با تلاش گروهي از نخبگان و كارشناسان تشكيل شده در داخل و خارج از قوه قضاييه طراحي و 47 محور و مشكل اصلي قوه قضاييه شناسايي شد.

وي گفت: “اين سند مي تواند در سال 1999 به روز شود و به روز شود و اين سند هنوز هم مي تواند به روز شود.”

محسني اژه اي ادامه داد: “اين سند با توجه به فن آوري هاي جديد در حال پيشرفت است.”

معاون اول دادگستري گفت: بر اساس ارزيابي ها و سفرهاي انجام شده به 12 استان و بررسي مشكلات قضايي استان ها به نظر مي رسد مردم از عملكرد دستگاه قضايي در اين دو سال راضي بودند و شاهد اين رضايت بوديم در انتخابات مردمي انتخابات 28 ژوئن “.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.