رنگ قرمز كرونا بر قامت استان فارس/ مردم عادي انگاري نكنند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

خبرگزاري آنلاين – گروه استان: سرعت شيوع ويروس كرونا و بلندي هاي جولان در ايران از حد هشدار فراتر رفته است و به نظر مي رسد عادي شدن مردم و تصويب ستاد تاجگذاري كه تا برخي روي كاغذها و ميزها باقي مانده است مدير اين استان به وضعيت فعلي نمي رسد. بيمارستان ها و مراكز …

رنگ قرمز كرونا بر قامت استان فارس/ مردم عادي انگاري نكنند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majalehirani.ir/2021/رنگ-قرمز-كرونا-بر-قامت-استان-فارس-مردم/ مجله ايراني Mon, 19 Jul 2021 19:40:17 0000 عمومي https://majalehirani.ir/2021/رنگ-قرمز-كرونا-بر-قامت-استان-فارس-مردم/ خبرگزاري آنلاين – گروه استان: سرعت شيوع ويروس كرونا و بلندي هاي جولان در ايران از حد هشدار فراتر رفته است و به نظر مي رسد عادي شدن مردم و تصويب ستاد تاجگذاري كه تا برخي روي كاغذها و ميزها باقي مانده است مدير اين استان به وضعيت فعلي نمي رسد. بيمارستان ها و مراكز …

خبرگزاري آنلاين – گروه استان: سرعت شيوع ويروس كرونا و بلندي هاي جولان در ايران از حد هشدار فراتر رفته است و به نظر مي رسد عادي شدن مردم و تصويب ستاد تاجگذاري كه تا برخي روي كاغذها و ميزها باقي مانده است مدير اين استان به وضعيت فعلي نمي رسد.

بيمارستان ها و مراكز درماني در فارس به وضعيت بحراني رسيده اند و افزايش چشمگير مراجعين به افزايش بيماري در فارس حكايت دارد.

در همين حال ، هجوم بيماران در ليست انتظار براي پذيرش در بخش هاي كرونا و بيماران مبتلا به آن ويروس به ويژه در محدوده سني جوانان و نوجوانان بسيار نگران كننده است و به همين دليل مسئولان علوم پزشكي فارس از راه اندازي بيمارستان Sahayata 2 خبر داده اند.

در آخرين به روزرساني نرم افزار ماسك وزارت بهداشت ، از مجموع 36 شهر استان فارس ، 16 شهر در Red Corona ، 14 شهر در نارنجي و 7 شهر در زرد قرار دارند.

برخي از افراد به دليل شايعات موجود در دارابو از مصرف دوز دوم واكسن خودداري كردند

از جمله شهر درب شهرها كرونا در موقعيت قرمز قرار دارد. قسمت ويد بيمارستان امام حسن مجتبي () اين شهر آماده شده و موارد اين بيماري رو به افزايش است.

در همين رابطه فرماندار داراب در گفتگو با آنلاين گفت: هم اكنون در بند است ويد 70 بيمار كرونا در بيمارستان درب بستري مي شوند.

اصغر فروودي با اشاره به روند رو به افزايش اين بيماري در درب ، اظهار داشت: روزانه حداقل 20 بيمار جديد به تعداد بيماران تاج در اين شهرستان اضافه مي شود كه باعث اضطراب و خستگي كادر پزشكي اين شهرستان مي شود.

رئيس ستاد مقابله و پيشگيري تاج پادشاهي شهر درب با ابراز تأسف از مرگ شهروندان خود به علت بيماري اظهار داشت: از ابتداي شيوع بيماري تاكنون 175 نفر در درب جان خود را از دست داده اند. آنگاد.

رنگ قرمز تاج در اوج استان فارس / مردم طبيعي فكر نمي كنند

فرودي با تأكيد بر لزوم واكسيناسيون همه اقشار جامعه گفت: روند واكسيناسيون ملي در اين شهرستان در حال حاضر با واكسيناسيون افراد بالاي 60 سال در حال انجام است.

فرماندار درب گفت كه تاكنون 17000 نفر در مرحله اول در اين شهرستان واكسينه شده اند. آنگادوي گفت: “به دليل شايعات ، برخي افراد از تزريق مرحله دوم واكسن خودداري كرده اند.” آنگاد.

نماينده عالي دولت در شهرستان درب همچنين از تزريق واكسن كرونا براي 5000 نفر در دو مرحله تزريق در اين شهر خبر داد.

وي دليل امتناع برخي از تزريق مرحله دوم واكسن كرونا در اين شهرستان را شايعه بي اساس برخي افراد دانست و گفت: مردم درب به هيچ وجه نگران واكسيناسيون نباشيد.

افسر هم از اين طعنه ها كم كرد آوردن مردم از آنجا كه وي با اشاره به شيوع بيماري و مشكلات اقتصادي گفت: سادگي و بي علاقگي نسبت به اين بيماري ويرانگر است.

فرودي خواستار حساسيت بيشتر مردم در روزهاي اول بيماري شد و تاكيد كرد: خودداري از حضور در مراسم عزاداري و عروسي به ويژه سفر به شهرهاي پرخطر و پرهيز از مونتاژ به ما كمك مي كند تا با موفقيت از قله پنجم عبور كنيم.

در اوايل ماه اوت ، معلمان و نيروهاي نظامي و انتظامي در لارستان واكسينه مي شوند

معاون فرماندار ويژه لارستان در ستاد فرماندهي تاج پادشاهي با توجه به وضعيت كرونا اين شهر نيز اين شهرستان گفت: تعداد بيماران مبتلا به اين بيماري در لارستان به 11000 نفر رسيده است.

وي افزود: از زمان بروز اين بيماري تاكنون 10 هزار و 919 نفر در لارستان به اين بيماري مبتلا شده اند. آنگاد از اين تعداد ، 8946 مورد معالجه قرار گرفتند و 155 نفر نيز درگذشتند. آنگاد.

احمد دلاور در گفتگو با آنلاين اظهار داشت: در حال حاضر 23 يا سه نفر در بيمارستان امام رضا (ع) لار زندگي مي كنند و برمه اي در بيمارستان بستري مي شوند.

معاون رئيس ستاد تاج پادشاهي لورستون تأكيد كرد: تاكنون 16000 نفر در هر دو مرحله در اين شهر واكسينه شده اند. قهرمان گفت: “بعدي” واكسيناسيون طبق سند ملي ، 1500 نفر از ساكنان كويت نيز واكسينه شده اند آنگاد.

رنگ قرمز تاج در اوج استان فارس / مردم طبيعي فكر نمي كنند

وي از تشكيل 100 جلسه ستاد پيشگيري كرونا در اين شهرستان خبر داد و گفت: نتيجه اين جلسات 60 مصوبه بوده است.

مهمترين عامل در وضعيت قرمز شهر ، ترتيب دادن جشن هاي عروسي و جشن هاي تولد است. م اي خانواده اي در باغهاي اين شهر مي دانستند و خاطرنشان كردند: عدم رعايت دوره قرنطينه ، عدم استفاده از ماسك و تعميم باعث شيوع بيماري در لارستان شده است.

دلاور با اعلام واكسيناسيون براي نيروهاي نظامي و انتظامي شهر در لارستان تا هفته آينده ، گفت: از اوت ، ارتش دود پليس و سپاه پاسداران ، معلمان و اساتيد دانشگاه واكسينه مي شوند.

50٪ آزمايش كردن تاج مثبت در جارم

رئيس دانشگاه علوم پزشكي جارم همچنين به خبرنگاران گفت: تعداد بيماران سرپايي مراجعه كننده به مراكز نمونه گيري هسته كرونا افزايش يافته و 50٪ نتايج آزمون رايانه را نشان مي دهد ر و شديد، قوي بيماران اين شهر مثبت مي شوند.

محمد رحمانيان گفت كه در حال حاضر اكثر بخشهاي بيمارستان يك توافق وي گفت: بيشتر بيماران مبتلا به درگيري ريوي و در مرحله حاد بيماري به پزشكان و بيمارستان ها مراجعه مي كنند. آنگاد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي جهرم ، گفت: كاهش سن بيمار و بستري شدن جوانان در بيمارستان نشان مي دهد كه رعايت اصول بهداشتي در بين جوانان و نوجوانان كاهش يافته و حتي از آن نيز نسبتاً غفلت شده است. آنگاد.

وي افزود: بستري شدن بيماران مبتلا به بيماري هاي زمينه اي مانند ديابت و فشار خون بالا در اين شهرستان در حال افزايش است و اين امر منجر به بهبود وضعيت باليني آنها خواهد شد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي جهرم همچنين گفت كه مرگ و مير افراد آلوده به ويروس دلتا وي در استانهاي جنوبي در حال افزايش است ، وي گفت: “ما اميدواريم كه شاهد چنين حوادث ناگوار در جهرم نباشيم.”

رحمانيان گفت: افراد سرپايي بودند آنگاد با وجود تزريق واكسن ، به اين بيماري مبتلا شد آنگاد و پس از دريافت واكسن ، اصول بهداشتي بايد مانند قبل رعايت شود.
نكته قابل توجه اين است كه تاكنون تعداد تلفات از كرونا در جهرم به 214 نفر رسيده است.

تعميم افراد زير ارتفاعات جولان در زرين دشت

آخرين آمار منتشر شده توسط ستاد مقابله با اقدامات تاج پادشاهي زارين دشت به تازي بيماري در اين شهر اشاره مي كند.

فرماندار زرعين دشت همچنين در مورد وضعيت كرونا اين شهرستان گفت: تعداد بيماران در اين شهرستان در حال افزايش است و مردم با سادگي و بي علاقگي بر افزايش بيماري پافشاري مي كنند.

رنگ قرمز تاج در اوج استان فارس / مردم طبيعي فكر نمي كنند

ابراهيم خرم در گفتگو با خبرنگار آنلاين با بيان اينكه 52 مورد از شهروندان زارين دشتي تا دو روز پيش از نظر شرايين كرونا مثبت اعلام شده بودند ، افزود: اين روند بسيار نگران كننده است و تلاش كادر پزشكي و كاركنان تاج را به خود اختصاص داده است. بايد ناديده گرفته شود. “

وي بر لزوم پيروي از دستورات تأكيد كرد كار كردن اي پاكيزگي و اجتناب از ظاهر تابع و دور م ا وي تاكيد كرد: آلودگي بيش از 31 هزار نفر و مرگ 56 غيرنظامي نشانه بي علاقگي و ساده سازي مردم در شيوع اين ويروس است.

مرخصي واجد شرايط كادر پزشكي لغو شد

ارقام تاج در استان پرشيا آنقدر وخيم است كه رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز با صدور دستور لغو مرخصي استحقاقي كليه كاركنان بهداشت استان تا اطلاع ثانوي ، آماده شده است. باشه پرديس دانشگاه بر عبور از موج پنجم ويروس كرونا تأكيد كرد.

دكتر مهرزاد لطفي در سي و شصت و پنجمين جلسه ستاد مديريت بيماري بعد از ظهر دوشنبه ويد در دانشگاه 19 ، با توجه به روند رو به افزايش موارد ويروس كرونا و بستري شدن در بيمارستان ، وي اظهار داشت: تمام نيروهاي بهداشتي از جمله پزشكان ، پرستاران و كاركنان در استان فارس مستقر شدند ، تا اطلاع ثانوي ، براي مقابله با موج پنجم ويروس كرونا. امكان پذير براي رفع لغوها و كمبودها باشه كامل هستند

وي با صدور دستور لغو مرخصي استحقاقي كاركنان بهداشت در استان ادامه داد: ستاد دانشگاه ها ، بيمارستان ها ، مراكز بهداشتي ، مسئولان شبكه بهداشت و مديران ارشد استان ، ظرفيت منابع انساني ساير واحدها را به اتمام مي رساند. ما مي توانيم از اين بحران عظيم عبور كنيم.

ورود پلاك هاي غيربومي به استان فارس ممنوع است

معاون فرماندار فارس در ستاد استان براي مبارزه با كرونا نيز به خبرنگاران گفت كه طبق قطعنامه ستاد مبارزه با تاج پادشاهي ورود خودروهاي استان فارس با پلاك غيربومي در تعطيلات آخر هفته به استان فارس ممنوع است.

عبدالرضا قاسمپور گفت: از 36 شهر فارس 13 شهر قرمز ، 16 شهر نارنجي و 7 شهر زرد است.

به گفته آنلاين ، وضعيت وخيم كرونا به دليل توجه ويژه مردم و اجراي كامل دستورالعمل ها و مصوبات توسط مقامات مديريت خواهد شد ، بنابراين به نظر مي رسد قله پنجم را بايد زمان همدلي و همكاري ناميد. مردم و مسئولان براي بيرون آمدن از وضعيت تاج فعلي.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.