احداث بيمارستان‌ صحرايي در ۷ استان

به تخصصي ترين مرجع گردشگري خوش آمديد

احداث بيمارستان‌ صحرايي در ۷ استان

دبيركل و سخنگوي جمعيت هلال احمر از احداث بيمارستان صحرايي در هفت استان خبر داد. به گزارش مجله روز ، به نقل از پايگاه اطلاع رساني جمعيت هلال احمر ، محمدحسن قوسيان مقدم در بازديد از بيمارستان كمپين جمعيت هلال احمر در بهارستان اظهار داشت: در كشور ، هفته گذشته بيمارستان هاي صحرايي در 6 …

احداث بيمارستان‌ صحرايي در ۷ استان https://majale-rooz.ir/2021/08/احداث-بيمارستان‌-صحرايي-در-۷-استان/ مجله روز Fri, 20 Aug 2021 10:20:05 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/08/احداث-بيمارستان‌-صحرايي-در-۷-استان/ دبيركل و سخنگوي جمعيت هلال احمر از احداث بيمارستان صحرايي در هفت استان خبر داد. به گزارش مجله روز ، به نقل از پايگاه اطلاع رساني جمعيت هلال احمر ، محمدحسن قوسيان مقدم در بازديد از بيمارستان كمپين جمعيت هلال احمر در بهارستان اظهار داشت: در كشور ، هفته گذشته بيمارستان هاي صحرايي در 6 …

دبيركل و سخنگوي جمعيت هلال احمر از احداث بيمارستان صحرايي در هفت استان خبر داد.

به گزارش مجله روز ، به نقل از پايگاه اطلاع رساني جمعيت هلال احمر ، محمدحسن قوسيان مقدم در بازديد از بيمارستان كمپين جمعيت هلال احمر در بهارستان اظهار داشت: در كشور ، هفته گذشته بيمارستان هاي صحرايي در 6 استان كشور ساخته شد.

دبير كل انجمن با اشاره به اينكه بيمارستان هاي هلال احمر بنا به درخواست دانشگاه هاي علوم پزشكي استان در حال تاسيس هستند ، گفت: در حال انجام است.

بيمارستان شهر بخارست با حدود 700000 نفر جمعيت به سختي مي تواند نيازهاي بيماران را برآورده كند ، بنابراين جمعيت هلال احمر چادرهايي را در كنار بيمارستان برپا كردند. خدمات را به راحتي و با كيفيت مناسب به بيماران ارائه دهيد.

سخنگوي جمعيت هلال احمر افزود: بستري هاي موقت در اين بيمارستان ها در حال انجام است و علاوه بر اين ، در برخي از استان ها با كمك چادرهاي بزرگ راپال مراكز تزريق را آماده كرده ايم. پس از دريافت داروها ، بيمار به اين بيمارستان ها مراجعه مي كند. بيمارستان هايي كه تحت درمان قرار مي گيرند رسيدگي خواهند شد.

بيمارستان صحرايي 30 تختخوابي هلال احمر مجهز به كپسول اكسيژن و اكسيژن ساز در استان تهران ، بخارست. در حياط بيروني بيمارستان امام حسين (ع) اين شهر جهت رفع نياز بيماران اين شهر واقع شده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.