هشدار هواشناسي نسبت به افزايش ارتفاع موج در جنوب كشور

به تخصصي ترين مرجع گردشگري خوش آمديد

هشدار هواشناسي نسبت به افزايش ارتفاع موج در جنوب كشور

سازمان هواشناسي نسبت به افزايش امواج تا 1.5 متر در خليج فارس و درياي عمان هشدار داد. به گزارش مجله روز سازمان هواشناسي با اخطار ردرنگ وزش باد نسبتاً شديد و افزايش ارتفاع موج بين 1 تا 1.5 متر در ساحل و ساحل روز دوشنبه (20 شهريور) براي خليج فارس و شرق درياي عمان ، …

هشدار هواشناسي نسبت به افزايش ارتفاع موج در جنوب كشور https://majale-rooz.ir/2021/09/هشدار-هواشناسي-نسبت-به-افزايش-ارتفاع-م/ Sat, 18 Sep 2021 12:46:08 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/09/هشدار-هواشناسي-نسبت-به-افزايش-ارتفاع-م/ سازمان هواشناسي نسبت به افزايش امواج تا 1.5 متر در خليج فارس و درياي عمان هشدار داد. به گزارش مجله روز سازمان هواشناسي با اخطار ردرنگ وزش باد نسبتاً شديد و افزايش ارتفاع موج بين 1 تا 1.5 متر در ساحل و ساحل روز دوشنبه (20 شهريور) براي خليج فارس و شرق درياي عمان ، …

سازمان هواشناسي نسبت به افزايش امواج تا 1.5 متر در خليج فارس و درياي عمان هشدار داد.

به گزارش مجله روز سازمان هواشناسي با اخطار ردرنگ وزش باد نسبتاً شديد و افزايش ارتفاع موج بين 1 تا 1.5 متر در ساحل و ساحل روز دوشنبه (20 شهريور) براي خليج فارس و شرق درياي عمان ، مناطق ساحلي و سواحل خوزستان ، بوشهر ، غرب هرمزگان و سيستان و بلوچستان ، سه شنبه (21 شهريور) براي مناطق مركزي و شرقي خليج فارس و شرق درياي عمان ، مناطق ساحلي و دريايي بوشهر ، در غرب هرمزگان و سيستان و بلوچستان و روز چهارشنبه (21 شهريور) براي مناطق شمالي و مركزي خليج فارس و شرق درياي عمان ، مناطق ساحلي در سواحل خوزستان ، بوشهر و سيستان و بلوچستان برنامه ريزي شده است.

در اين شرايط آب و هوايي ، احتمال غرق شدن شناگران و قايق هاي كوچك و احتمال آسيب رساندن به كشتي هاي سبك ، سبك وزن سبك ، قفس ها و تورهاي ماهيگيري وجود دارد. ماهيگيري و احتياط در صنايع دريايي توصيه مي شود.

به گزارش مجله روز ، هشدار رنگ زرد اين بدان معناست كه پديده هاي جوي رخ مي دهد كه مي تواند سفر و فعاليت هاي روزانه را مختل كند. اين هشدار براي افزايش آگاهي عمومي صادر مي شود تا آمادگي مقابله با پديده هاي جوي كمي جدي تر از حد معمول را داشته باشد. از سوي ديگر ، مقامات از اين هشدارها مطلع هستند تا در صورت لزوم اقدام كنند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.