پايان دوركاري كارمندان با فروكش كردن كرونا/ صدور مجوز تزريق دو واكسن به افراد كمتر از ۱۸ سال

به گزارش مجله ايراني ، مهمترين اخبار امروز كرونا به شرح زير است: شبكه قاچاق مواد مخدر و واكسن را كشف كنيد ويروس كرونا در استان مركزي نگهبان گمنام امام زمان (عج) شبكه قاچاق مواد مخدر و واكسن ويروس كرونا وي در استان مركزي مورد ضرب و شتم قرار گرفت. آيا كاركنان تهران دوركاري خود …

پايان دوركاري كارمندان با فروكش كردن كرونا/ صدور مجوز تزريق دو واكسن به افراد كمتر از ۱۸ سال https://majalehirani.ir/2021/پايان-دوركاري-كارمندان-با-فروكش-كردن-ك/ Sat, 18 Sep 2021 21:50:30 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/پايان-دوركاري-كارمندان-با-فروكش-كردن-ك/ به گزارش مجله ايراني ، مهمترين اخبار امروز كرونا به شرح زير است: شبكه قاچاق مواد مخدر و واكسن را كشف كنيد ويروس كرونا در استان مركزي نگهبان گمنام امام زمان (عج) شبكه قاچاق مواد مخدر و واكسن ويروس كرونا وي در استان مركزي مورد ضرب و شتم قرار گرفت. آيا كاركنان تهران دوركاري خود …

به گزارش مجله ايراني ، مهمترين اخبار امروز كرونا به شرح زير است:

شبكه قاچاق مواد مخدر و واكسن را كشف كنيد ويروس كرونا در استان مركزي

نگهبان گمنام امام زمان (عج) شبكه قاچاق مواد مخدر و واكسن ويروس كرونا وي در استان مركزي مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

آيا كاركنان تهران دوركاري خود را از دست داده اند؟

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري تهران گفت: وضعيت قرمز به دليل خروج تهران و شهرهاي استان به وجود آمد ويروس كرونا، 70 درصد از كاركنان بايد حضوري و حداكثر 30 درصد از راه دور باشند.

بيش از 28 ميليون ايراني واكسينه شدند

در گزارش وزارت بهداشت در مورد روند واكسيناسيون در كشور آمده است كه تا ديروز 28 ميليون و 382 هزار و 995 نفر اولين دوز واكسن را در كشور دريافت كرده بودند. ويروس كرونا رسيده است.

ويروس ويروس كرونا چقدر در دستگاه گوارش باقي مي ماند؟

بيماران مبتلا ويروس كرونا آنها مشكلات سيستم گوارشي خود را شامل اسهال ، درد شكم ، تهوع و رفلاكس اسيد معده گزارش كردند.

كارت واكسن براي چه اهدافي اجباري است؟

واكسيناسيون امن ترين راه براي درمان ويروس كرون است. در بسياري از كشورها انجام برخي كارها با كارت واكسن امكان پذير است. به تازگي بهرام عين اللهي وزير بهداشت اعلام كرده است كه برخي خدمات مانند خدمات مسافرتي و بانكي به زودي با كارت واكسن ارائه مي شود.

تاكنون 117 هزار نفر جان خود را از دست داده اند

مركز روابط عمومي وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي اعلام كرد: 355 نفر ديگر در 24 ساعت گذشته مبتلا شده اند ويروس كرونا وي جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان اين ويروس در كشور به 116،791 نفر رسيد.

استان تهران ظرفيت واكسيناسيون روزانه 800000 دوز را دارد

استاندار تهران گفت: استان ظرفيت تزريق روزانه تا 800000 دوز واكسن را ارزيابي كرده و قرار است تعداد ساكنان واكسينه شده در استان را از 700 به 800000 دوز واكسن در روز افزايش دهد.

توصيه هاي مهم قبل و بعد از واكسيناسيون

شايد بسياري از افرادي كه در برابر اين ويروس واكسينه شده اند ويروس كرونا آنها آماده اند كه بپرسند قبل و بعد از واكسيناسيون بايد چه كار كنيم.

كدام شهرها هنوز در سرخ كرونا هستند؟

تهران و چند شهر در وضعيت نزولي قرار دارند و بخش اعظم كشور از اوج موج پنجم گذشته است و تعداد بستري شدن در بيمارستان ها كمتر است ويروس كرونا بيرون رفت.

پس از 5 ماه ، بازگشت رنگ “آبي” در نقشه تاج كشور

پس از 5 ماه روي نقشه 17 شهر ، مراحل واكسيناسيون را تسريع كنيد ويروس كرونا آبي شدند.

دو واكسن براي افراد زير 18 سال مجوز گرفت

رئيس سازمان غذا و دارو از صدور مجوز براي تزريق واكسن پاستور و سينوفارم به افراد زير 18 سال خبر داد و گفت: اين واكسن ها بر اساس مطالعات باليني انجام شده عليه نوجوانان است. ويروس كروناارائه مي شود.

آيا شرط ايمن سازي والدين براي رفتن دانش آموز به مدرسه معتبر است؟

مديركل دفتر بهداشت و رفاه وزارت آموزش و پرورش حضور دانش آموزان را در مدارس پس از شروع سال تحصيلي به شرط واكسيناسيون والدين ، ​​كه توسط مديران مدارس به خانواده هاي خاص اعلام شده است ، تأييد نكرد. گفت: هست

تلفات واكسيناسيون ويروس كرونا كاهش مي دهد؟

درصد آمار مرگ و مير ناشي از ويروس مركز ملي آمار بريتانيا ويروس كرونا براي كل تلفات هر شرايط واكسيناسيون ، از جمله كساني كه كاملاً واكسينه شده اند ، كساني كه واكسينه شده اند و كساني كه اصلا واكسينه نشده اند.

در اين استانها ، كودكان 22 تا 32 سال بايد براي واكسيناسيون ثبت نام كنند.

اطلاعيه مركز آمار و مديريت فناوري اطلاعات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي: حداقل سن ثبت نام و اخذ قرار واكسيناسيون ويروس كرونا در 5 سال ديگر در سراسر كشور كاهش يافت.

در كدام استان محدوديت سني واكسيناسيون برداشته شد؟

به گفته وزير بهداشت و با توجه به سرعت واكسيناسيون در كشور ، محدوديت سني واكسيناسيون براي افراد در سه استان حذف شد.

من

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.