موكب خدام الحسين (ع) شهرستان گناوه در كربلا خدمات‌دهي مي‌كند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

جرقام مرداني در گفتگو با خبرنگار آنلاين ضمن تسليت پيش از ايام اربعين حسيني اظهار داشت: به دليل شيوع ويروس كرونا ، امسال مجوز برگزاري مراسم آربين به صورت بسيار محدود صادر شده است. رئيس ستاد بازسازي اماكن مقدس ژنو گفت: “هر سال در طول اربين ، موكب هاي زيادي به مقصد يا خارج از …

موكب خدام الحسين (ع) شهرستان گناوه در كربلا خدمات‌دهي مي‌كند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majalehirani.ir/2021/موكب-خدام-الحسين-ع-شهرستان-گناوه-در-كر/ Sun, 19 Sep 2021 21:42:04 0000 عمومي https://majalehirani.ir/2021/موكب-خدام-الحسين-ع-شهرستان-گناوه-در-كر/ جرقام مرداني در گفتگو با خبرنگار آنلاين ضمن تسليت پيش از ايام اربعين حسيني اظهار داشت: به دليل شيوع ويروس كرونا ، امسال مجوز برگزاري مراسم آربين به صورت بسيار محدود صادر شده است. رئيس ستاد بازسازي اماكن مقدس ژنو گفت: “هر سال در طول اربين ، موكب هاي زيادي به مقصد يا خارج از …

جرقام مرداني در گفتگو با خبرنگار آنلاين ضمن تسليت پيش از ايام اربعين حسيني اظهار داشت: به دليل شيوع ويروس كرونا ، امسال مجوز برگزاري مراسم آربين به صورت بسيار محدود صادر شده است.

رئيس ستاد بازسازي اماكن مقدس ژنو گفت: “هر سال در طول اربين ، موكب هاي زيادي به مقصد يا خارج از Geneway در عراق در مسير حجاج وجود داشت ، اما امسال به دليل شرايط كرونري ، فقط موكب ها انجام شد. از اين شهر به خدام الحسين (ع) (موكب مركزي جنائي) به عراق اعزام مي شود.

وي گفت: در عراق امسال برپايي موكب اربين ، كوتا در استان بوشهر ، سه موكب را اعلام كرده است و موكب خدام الحسين (ع) يكي از اين موكب ها است.

فعاليت در كربلا با حضور 30 ​​خادم

رئيس ستاد بازسازي معابد مقدس شهر ژنو ادامه داد: موكب خدام الحسين (ع) (موكب مركزي شهر ژنو) تنها موكب استان بوشهر است كه در اين شهر مستقر مي شود. كربلا و ارائه خدمات

وي گفت: با توجه به شرايط خاص كرونا و محدوديت هاي اعمال شده در سال جاري خدمات رساني به زائران بسيار محدود خواهد بود ، اما اين موكب با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي آماده ارائه خدمات رفاهي و عمومي ، خدمات فرهنگي و بهداشتي به زائران حسيني است. . “

مرداني گفت: در سالهاي گذشته و قبل از شيوع كرونا ، حدود 100 خادم در موكب الله الحسين (ع) در شهر ژنو خدمت كردند ، اما امسال به دليل محدوديت هاي كرونا ، 30 خادم در اين موكب حسيني خدمت كردند. حجاج تأمين خواهند كرد.

كاهش زمان فعاليت

وي گفت: در سالهاي گذشته اين موكب در ايام اربعين به مدت 10 روز به زائران حسيني خدمات ارائه مي كرد اما امسال به دليل ممنوعيت و اعزام خادمان با هواپيما ، خدمات موكب به مدت يك هفته انجام مي شد.

وي افزود: در حال حاضر چندين خادم در كربلا حضور دارند و كارهاي مقدماتي برپايي موكب را انجام مي دهند و با آخرين هماهنگي ها اين موكب امشب يا فردا به كربلا اعزام مي شود.

وي يادآور شد: اگرچه از امسال به دليل محدوديت از اربعين بازديد نمي شود و ممكن است زائران و عاشقان حسيني به طور گسترده در اين كنوانسيون شركت نكنند ، اما موكب مركزي شهر در كربلا همه مشتاق و نايب السلطنه عاشقان است. از اباعبدالله الحسين (ع) “. ) در اين روزها.

مشاركت مردم

وي با اشاره به اينكه مردم مومن و خيريه اين شهر هر ساله در برپايي موكب و برآوردن نيازها كمك شاياني كرده اند ، افزود: امسال قرار است اين موكب كمك هاي مردمي و كمك هاي مردمي را بگيرد.

وي از موكب اربين در حمايت ، تأسيس و جمع آوري كمكهاي مردمي به ستاد بازسازي ژنو ، فرماندار ، فرمانده سپاه انصارالحسين (ع) در گنووي ، جنوا فريار امام و مردم استان و مردم م believersمن و ذي نفع با همكاري و پشتيباني استان بوشهر تقدير كرد. ستاد بازسازي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.