كار نيمه‌تمام را تمام كن!

به تخصصي ترين مرجع گردشگري خوش آمديد

كار نيمه‌تمام را تمام كن!

قرمزها در مرحله يك چهارم نهايي با سد محكمي به نام الهلال روبرو شده اند اما بايد قدر شرايط فعلي را بدانند و با غلبه بر اين تيم بار ديگر به نيمه آسيايي برسند. حيف است اگر اين سالهاي درخشان براي جامعه بين المللي منافع نسبي به ارمغان نياورند. به گزارش مجله روز ، اين …

كار نيمه‌تمام را تمام كن! https://majale-rooz.ir/2021/09/كار-نيمه‌تمام-را-تمام-كن/ Mon, 20 Sep 2021 01:52:43 0000 عمومي https://www.majale-rooz.ir/2021/09/كار-نيمه‌تمام-را-تمام-كن/ قرمزها در مرحله يك چهارم نهايي با سد محكمي به نام الهلال روبرو شده اند اما بايد قدر شرايط فعلي را بدانند و با غلبه بر اين تيم بار ديگر به نيمه آسيايي برسند. حيف است اگر اين سالهاي درخشان براي جامعه بين المللي منافع نسبي به ارمغان نياورند. به گزارش مجله روز ، اين …

قرمزها در مرحله يك چهارم نهايي با سد محكمي به نام الهلال روبرو شده اند اما بايد قدر شرايط فعلي را بدانند و با غلبه بر اين تيم بار ديگر به نيمه آسيايي برسند. حيف است اگر اين سالهاي درخشان براي جامعه بين المللي منافع نسبي به ارمغان نياورند.

به گزارش مجله روز ، اين روزنامه همشهريان وي نوشت: “در جشن قرعه كشي مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا ، پرسپوليس ايران رقيب خود را شناخت و بايد به مصاف الهلال عربستان برود.” اين يك نبرد حساس و كلاسيك در ليگ قهرمانان است كه مطمئنا جذابيت هاي زيادي دارد. پرسپوليسي ها بايد نكات مهمي را در مورد اين حزب در نظر بگيرند.

قدر اين فرصت را بدانيد.

پرسپوليس برخي از بهترين لحظات تاريخ خود را تجربه مي كند و در كنار دستاوردهاي ملي خود ، حضور در مراحل اوليه ليگ قهرمانان آسيا را نيز تجربه مي كند. شايد تكرار اين تعداد باعث شده بسياري از طرفداران اين تيم فكر كنند كه رسيدن به هشت يا چهار تيم مهم آسيا براي هميشه آسان خواهد بود ؛ گرچه واقعاً اينطور نيست كافي است بگويم چند سال پيش خروج قرمزها از مرحله گروهي دشوار بود. همين شرايط در حال حاضر براي ديگر تيم هاي ايراني نيز وجود دارد. بنابراين ، پرسپوليس در دوران سلطنت خود بايد قدردانتر باشد و سرانجام رسالت خود را براي كسب عنوان قهرماني در آسيا به پايان برساند. اين تيم در مرحله گروهي تساوي خوبي داشت و در دور هشتم از همين هديه سود برد. حالا قرمزها در مرحله يك چهارم نهايي با سد محكمي به نام الهلال روبرو شده اند اما بايد قدر شرايط فعلي را بدانند و با غلبه بر اين تيم دوباره به نيمه هاي آسيايي برسند. حيف است اگر اين سالهاي درخشان براي جامعه بين المللي منافع نسبي به ارمغان نياورند.

گول استقلال را نخوريد.

نوع تماشاي الهلال مقابل استقلال در مرحله قبل منجر به افزايش شديد اعتماد به نفس در همان گروه پرسپوليس شده است؛ كساني كه پيروزي تيمشان بر رقيب سعودي خود را تا حد ممكن و در دسترس مي بينند. البته اين روحيه نيز بسيار خوب است؛ به شرطي كه اغراق نشده باشد. آره. الهلال كمتر از حد انتظار مقابل استقلال بازي كرد و شايد اگر اشتباهات ساختار دفاعي تيم نبود ، حريف سعودي پيروز نمي شد. حتي مي توان به جرأت گفت كه تعداد موقعيت هاي استقلال از الهلال بيشتر بوده است ، اما همه اينها نبايد منجر به خوش بيني كاذب شود. الهلال اما حريفي بزرگ با ستاره هاي م whoثر است كه از كوچكترين سهل انگاري تيم حريف نهايت استفاده را مي برد. در ديدار با استقلال نيز ديديم كه ستاره اي مانند موسي مارگا با وجود عملكرد ناكارآمد ، گل دوم و پاياني را در يك لحظه به ثمر رساند. در كل اعتماد به نفس خيلي خوب است اما پرسپوليس نبايد آن طرف بام بيفتد. استقلال از اين تيم بسيار ترسيده بود و حذف شد ، اميدوارم پرسپوليس هزينه تحقير رقيب سعودي خود را نپردازد.

در دفاع كامل باشيد!

مروري بر بازي استقلال مقابل الهلال عربستان به وضوح نشان مي دهد كه اگر پرسپوليس نقصي در خط دفاعي داشته باشد و با تمركز بالا به مصاف حريف برود ، مي تواند فرصت هايي را ايجاد كرده و درهاي رقيب سعودي را در مرحله ‘حمله اگرچه استقلال در دقايق زيادي از بازي خود را باور نداشت ، اما حداقل پنج موقعيت گل عالي ايجاد كرد و هيچ دليلي وجود ندارد كه پرسپوليس با سمي ترين عناصر تهاجمي خود نتواند عملكرد مشابه را تكرار كند.

استقلال حداقل يك بار حق داشت دروازه الهلال را باز كند و حالا پرسپوليس آن فرصت را خواهد داشت. مزيت قرمزها نسبت به استقلال اين است كه هر دو ساختار دفاعي قوي تري دارند و از بازيكنان كليدي و تاثيرگذارتر در حمله سود مي برند. افرادي مانند مهدي ترابي ، وحيد اميري ، عيسي الله كثير و مهدي عبدي از صلاحيت كامل برخوردارند تا گره را به نفع قرمزها باز كنند. بنابراين اگر پرسپوليس موفق به كنترل خط حمله الهلال شود و به ويژه دو مهاجم ايستا و كند اين تيم يعني گوميس و ماراگا بزرگترين قدم را براي صعود برداشته اند. در اين شرايط بالاخره قرمزها گل مي زنند.

“سخت” آماده شويد!

همانطور كه پس از قرعه كشي به طور گسترده اي اشاره شد ، بزرگترين برتري الهلال نسبت به پرسپوليس اين است كه ليگ عربستان آغاز شده است و بازيكنان آن تيم در فرم عالي به مصاف حريف ايراني مي روند. در همين حال ، بيست و يكمين دوره ليگ ايران ، با تاخيري بسيار قابل توجه ، در پايان ماه اكتبر آغاز مي شود. در اين شرايط طبيعي است كه بازيكنان پرسپوليس در قالب يك مسابقه نيستند. اين طاعون را در بازي با استقلال تاجيكستان نيز مشاهده كرديم. در اين شرايط ، تنها كاري كه پرسپوليس مي تواند انجام دهد ، برگزاري مسابقات تداركاتي سخت و بسيار نزديك به شرايط رسمي است. سرخپوشان حتي بايد از جشن احتمالي سوپرجام قبل از بازي با الهلال استقبال كنند. مهم نيست كه آنها آن جام را در برابر فولاد از دست بدهند. بازي مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مطمئناً بسيار مهمتر است. هر چيزي كه هماهنگي و آمادگي پرسپوليسي ها را افزايش دهد به نفع اين تيم است. “

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.