ادامه منع تردد شبانه تا كاهش آمار فوتي ها و مبتلايان كرونا/محدوديت سني تزريق واكسن برداشته شد

وزير كشور كه بر تداوم ممنوعيت تردد در شب تا كاهش چشمگير تعداد مرگ و مير و بيماري هاي قلبي تاكيد كرد ، گفت: در حال حاضر محدوديت سني واكسيناسيون افزايش يافته است و همه افراد بالاي 18 سال مي توانند به مراكز واكسيناسيون مراجعه كنيد و برنامه ما در مورد واكسيناسيون افراد بالاي 18 …

ادامه منع تردد شبانه تا كاهش آمار فوتي ها و مبتلايان كرونا/محدوديت سني تزريق واكسن برداشته شد https://majale-rooz.ir/2021/09/ادامه-منع-تردد-شبانه-تا-كاهش-آمار-فوتي-ه/ Tue, 21 Sep 2021 12:54:07 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/09/ادامه-منع-تردد-شبانه-تا-كاهش-آمار-فوتي-ه/ وزير كشور كه بر تداوم ممنوعيت تردد در شب تا كاهش چشمگير تعداد مرگ و مير و بيماري هاي قلبي تاكيد كرد ، گفت: در حال حاضر محدوديت سني واكسيناسيون افزايش يافته است و همه افراد بالاي 18 سال مي توانند به مراكز واكسيناسيون مراجعه كنيد و برنامه ما در مورد واكسيناسيون افراد بالاي 18 …

وزير كشور كه بر تداوم ممنوعيت تردد در شب تا كاهش چشمگير تعداد مرگ و مير و بيماري هاي قلبي تاكيد كرد ، گفت: در حال حاضر محدوديت سني واكسيناسيون افزايش يافته است و همه افراد بالاي 18 سال مي توانند به مراكز واكسيناسيون مراجعه كنيد و برنامه ما در مورد واكسيناسيون افراد بالاي 18 سال در اسرع وقت است.

به گزارش مجله روز ، احمد وحيدي در پايان جلسه ستاد ملي مقابله با كرونا ، مصوبات اين جلسه را توضيح داد: “در جلسه امروز سه شنبه ، طرح شهيد سليماني و ابعاد مختلف آن مورد بحث قرار گرفت.” از اين نظر بر تقويت همه مراحل اين شهر و تسريع مراحل آن تاكيد شد.

وي افزود: تقويت مراحل شناسايي ، مراقبت ، قرنطينه ، پشتيباني ، واكسيناسيون و كليه مراحل بايد با دقت و سرعت بيشتري انجام شود. بنابراين ، ميزان آزمايش در زمينه شناسايي و مراقبت بايد افزايش يابد و در صورت قرنطينه ، شكل هوشمند قرنطينه بايد اجرا شود.

وزير كشور ادامه داد: در بحث حمايت ، حمايت هاي شخصي و صنفي مورد بررسي مجدد قرار گرفت زيرا اگر قرار است حمايت جديدي توليد شود ، مورد مطالعه و بررسي قرار مي گيرد. همچنين در زمينه واكسيناسيون ، طبق مفاد ايجاد شده و اعلام شده توسط وزارت بهداشت و با تدابيري كه اتخاذ شده است ، مردم بايد سعي كنند تا در اسرع وقت به مراكز واكسيناسيون مراجعه كنند تا اين موضوع پايان يابد.

از تأخير تأمين كادر پزشكي پيروي كنيد

وزير كشور در قسمت ديگري از سخنان خود ، در توضيح ساير مصوبات جلسه ستاد ملي عليه كرونا ، گفت: “در اين جلسه پيرامون پيش بيني تاخير كاركنان و نظرات پزشكي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.” بخشي از اين معوقات به نوبه خود پرداخت و تكميل مي شود.

وي افزود: موضوع ديگري كه در اين جلسه مطرح شد محدوديت ها بود. محدوديت هايي كه مي توان برداشته شد ، به ويژه براي مشاغل محدود كه مي تواند با دوز واكسن و ايمني افزايش يابد. تردد مرزي و كنترل دقيق آزمايشات منفي PCR در نقاط ورودي و همچنين در نقاط خروجي زميني و هوايي نيز مورد بحث قرار گرفت و تصميم گرفته شد تا اقدامات جدي تري براي اين مشكل انجام شود.

حذف محدوديت هاي تردد در شب بايد با كاهش مرگ و مير و بيماري ها همراه باشد.

بايد مراقب باشيم گرفتار پيام رسان ششم نشويم

وزير كشور در پاسخ به سوالي در مورد لغو ممنوعيت تردد در شب گفت: در حال حاضر ممنوعيت تردد در شب به گونه اي ادامه مي يابد كه تعداد كشته شدگان را به ميزان قابل توجهي كاهش مي دهد و ديگر نيازي به آن نخواهد بود. البته ما مي خواهيم محدوديت ها را برداريم ، اما اين مشكل بايد با كاهش تعداد مرگ و مير و بيماري ها همراه باشد. حتي اگر در حال فرود آمدن هستيم ، بايد بسيار مراقب باشيم تا در قله ديگري گرفتار نشويم. ما بايد مراقب باشيم كه گرفتار پيام رسان ششم نشويم. بنابراين ، همه دستورالعمل ها بايد بر اين مراقبت نظارت كنند. طبيعتاً تا زماني كه آرامش لازم را نداشته باشيم ، منع رفت و آمد ادامه خواهد داشت.

وحيدي در مورد واكسيناسيون دانش آموزان گفت: ما هيچ مشكلي با واكسن ها نداريم. بنابراين ، آمادگي لازم در وزارت بهداشت ، بسيج و هلال احمر وجود دارد و با حذف محدوديت سني ، همه افراد بالاي 18 سال مي توانند براي واكسيناسيون به مراكز مراجعه كنند. درخواست ما اين است كه اين افراد در اسرع وقت براي انجام اين كار به مراكز مراجعه كنند.

وي در پاسخ به سوالي در مورد واكسيناسيون افراد 12 تا 18 ساله گفت: هنوز تصميم خاصي براي اين افراد گرفته نشده است و افراد 18 سال به بالا در حال حاضر واكسينه مي شوند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.