احتمال تمديد ثبت نام در سامانه املاك و اسكان تا آخر پاييز

وزارت راه و شهرسازي به ستاد ملي كرونا پيشنهاد داده است تا مهلت ثبت نام در سيستم املاك و مسكن ، كه در حال حاضر در پايان اكتبر است ، تا پايان دسامبر تمديد شود ، اما هنوز تصميمي گرفته نشده است. به به گزارش مجله ايراني ، سيستم املاك و مسكن كه امسال براي …

احتمال تمديد ثبت نام در سامانه املاك و اسكان تا آخر پاييز https://majalehirani.ir/2021/احتمال-تمديد-ثبت-نام-در-سامانه-املاك-و-ا/ Tue, 21 Sep 2021 21:53:38 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/احتمال-تمديد-ثبت-نام-در-سامانه-املاك-و-ا/ وزارت راه و شهرسازي به ستاد ملي كرونا پيشنهاد داده است تا مهلت ثبت نام در سيستم املاك و مسكن ، كه در حال حاضر در پايان اكتبر است ، تا پايان دسامبر تمديد شود ، اما هنوز تصميمي گرفته نشده است. به به گزارش مجله ايراني ، سيستم املاك و مسكن كه امسال براي …

وزارت راه و شهرسازي به ستاد ملي كرونا پيشنهاد داده است تا مهلت ثبت نام در سيستم املاك و مسكن ، كه در حال حاضر در پايان اكتبر است ، تا پايان دسامبر تمديد شود ، اما هنوز تصميمي گرفته نشده است. به

به گزارش مجله ايراني ، سيستم املاك و مسكن كه امسال براي سومين بار از 31 سپتامبر مختل شده بود ، از 14 سپتامبر دوباره در دسترس قرار گرفت. هم صاحبخانه ها و هم مستاجران تا پايان ماه اكتبر فرصت دارند تا اطلاعات مربوط به محل سكونت خود را ثبت كنند ، اگرچه احتمال تمديد دو ماهه وجود دارد.

محمود محمودزاده ، معاون وزير راه و شهرسازي به مجله ايراني گفت: “ما پيشنهادي مبني بر تمديد مهلت ثبت اطلاعات مسكن در سيستم املاك و مسكن تا پايان پاييز ارائه كرده ايم. منتظر تصميم گيري در اين ستاد هستيم. اما آخرين مهلت ثبت نام اكتبر است.

سيستم ملي املاك و مسكن كشور در amlak.mrud.ir با امكانات و امكانات جديد ، همه و همه آماده ثبت اطلاعات املاك و مسكوني مالكان و مستاجران از 14 سپتامبر است.

امسال سيستم جمع آوري اطلاعات درباره بخش مسكن در چندين مرحله مختل شد. در 10 جولاي ، سيستم به مدت چهار هفته متوقف شد و در 7 آگوست مجدداً باز شد. آخرين وقفه در 4 سپتامبر بود و در 14 سپتامبر از سر گرفته شد.

نسخه جديد انتخاب هايي را ايجاد مي كند كه صاحبان خانه مي توانند آن را تأييد يا تصحيح كنند و زمان كمتري را نيز در بر خواهد گرفت. براي استفاده از اين سيستم ، بايد از مرورگر Mozilla Firefox نسخه 51 يا بالاتر يا مرورگر Chrome نسخه 51 يا بالاتر استفاده كنيد.

يكي از وظايف سيستم املاك و مسكن كه در آگوست 2016 وارد مرحله اجرايي شد ، شناسايي واحدهاي خالي براي اخذ ماليات از خانه هاي خالي است. پس از آن ، مجلس قانون ماليات بر خانه هاي خالي را در 26 دسامبر 2016 تصويب كرد كه در 17 دسامبر همان سال به تأييد شوراي نگهبان رسيد ، اما اجراي اين قانون هنوز در مرحله ايجاد يك ساختار اجرايي است. به

محمد رضا رضايي كوچ ، رئيس كميسيون عمران مجلس گفت: ما بارها اجراي قانون ماليات بر خانه هاي خالي را از وزارت راه و شهرسازي دنبال كرده ايم ، اما هيچ مانعي در اين وزارتخانه وجود ندارد ، اما ماليات وجود دارد. مشكلات در سازمان وجود دارد. ” بنابراين ، ما بايد مشكلات را با وزارت اقتصاد ، دارايي و وزارت راه و شهرسازي مرور كنيم. متاسفانه تا اينجا حتي يك ريال ماليات بر خانه هاي خالي به خزانه واريز نشده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.