جعل سند يك ملك ۱۰۰۰ ميلياردي در ولنجك

به تخصصي ترين مرجع گردشگري خوش آمديد

جعل سند يك ملك ۱۰۰۰ ميلياردي در ولنجك

ماموران پليس آگاهي تهران باند تقلبي اسناد گران قيمت مالكيت زمين را منهدم كردند. به گزارش مجله روز ، 30 مرداد امسال بود كه پرونده سرقت منزل در ولنجك به همراه دو متهم به پليس اطلاعات تهران بزرگ ارجاع شد. با ارجاع پرونده به پليس آگاهي و آغاز تحقيقات ، دو متهم در ابتدا ادعا …

جعل سند يك ملك ۱۰۰۰ ميلياردي در ولنجك https://majale-rooz.ir/2021/09/جعل-سند-يك-ملك-۱۰۰۰-ميلياردي-در-ولنجك/ Mon, 20 Sep 2021 20:16:01 0000 حوادث https://majale-rooz.ir/2021/09/جعل-سند-يك-ملك-۱۰۰۰-ميلياردي-در-ولنجك/ ماموران پليس آگاهي تهران باند تقلبي اسناد گران قيمت مالكيت زمين را منهدم كردند. به گزارش مجله روز ، 30 مرداد امسال بود كه پرونده سرقت منزل در ولنجك به همراه دو متهم به پليس اطلاعات تهران بزرگ ارجاع شد. با ارجاع پرونده به پليس آگاهي و آغاز تحقيقات ، دو متهم در ابتدا ادعا …

ماموران پليس آگاهي تهران باند تقلبي اسناد گران قيمت مالكيت زمين را منهدم كردند.

به گزارش مجله روز ، 30 مرداد امسال بود كه پرونده سرقت منزل در ولنجك به همراه دو متهم به پليس اطلاعات تهران بزرگ ارجاع شد. با ارجاع پرونده به پليس آگاهي و آغاز تحقيقات ، دو متهم در ابتدا ادعا كردند مستاجر خانه اي هستند كه در آن دستگير شده اند. كارآگاهان دروغ بودن اين ادعا را ثابت كردند و مشخص شد كه اين خانه مدتي خالي از سكنه بوده است.

با اين اطلاعات ، مأموران پليس از شبهه جعل و مصادره اموال مطلع شده و احتمال سرقت را رد كردند ، به ويژه به اين دليل كه اين افراد هيچ گونه ماده اي را از خانه سرقت نكرده بودند. هرچند متهمان آن را تكذيب كردند ، اما سرانجام يكي از همدستان دو متهم دستگير شد كه از او سند جعلي و اجاره جعلي همان اموال پيدا شد.

با توجه به اينكه ملك مذكور در محله ولنجك ، به مساحت حدود 500 متر مربع ، بيش از 1 ميليارد ريال ارزش داشت ، ماموران تحقيقات و بازجويي هاي سه متهم دستگير شده را از سر گرفتند و سرانجام ترك كردند. با استفاده از روشهاي علمي كشف جرم آنها نسبت به جعل سند و مصادره اموال شك دارند و يك باند حرفه اي كه شامل سه متهم نيز مي شود با فروش يك ميليارد ريال اموال سعي در جعل سند و كلاهبرداري كردند.

با دريافت اين اطلاعات ، دو نفر ديگر از اعضاي اين باند كه پدر و پسر بودند ، با هماهنگي مقام قضايي شناسايي و دستگير شدند كه وي نيز به جرم خود اعتراف كرد و شريك ديگر خود را نيز بازداشت كرد. اوراق تقلبي از وي ضبط شد ، شامل سند فروش همان ملك به نام مشاراليه به عنوان فروشنده.
در جريان رسيدگي به اين پرونده ، فردي با هويت نامعلوم به پليس آگاهي مراجعه كرد و با ارائه وكالتنامه و اسناد و مدارك مبني بر مالك بودن آن ملك ، در اين رابطه شكايتي را عليه متهمان دستگير شده ثبت كرد. با اين حال ، با نظارت مأموران پليس مشخص شد كه اين فرد نيز اقدام به جعل وكالتنامه و اسناد مربوط به اموال كرده است و در واقع از اعضاي همان باندي است كه نيز دستگير شده است.

مركز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ با تأييد اين خبر به مجله روز ، اعلام كرد كه در جريان رسيدگي به اين پرونده تعدادي ديگر از همدستان و اعضاي اين باند نيز دستگير شدند كه تعداد كل آنها را به 10 نفر رساند. مورد. آنها با دستور مقام قضايي براي تعيين ساير جنايات احتمالي و ابعاد پنهان اين پرونده در اختيار پليس هستند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.